תיקון מדפסות לייזר

למעשה, מדפסות לייזר הם חלק בלתי נפרד מההתנהלות היום-יומית של העסק, חלק מהעסקים משתמשים במדפסות בתדירות גבוהה, חלקם בתדירות גבוהה פחות – אך לכולם מדובר בחלק אינטגרלי מהעסק.

מדפסות לייזר הינה מערכת מורכבת וכאשר ישנה תקלה במדפסת לייזר, יש לפנות לאיש מקצוע על מנת שיאתר את התקלה ביעילות ובמהירות, אף רצוי ליצור קשר עם חברה אשר תיתן שירות שוטף של תיקון מדפסות לייזר – למעשה ספק מדפסות בפתח תקווה ואשר יתן גם שירות לכל קלקול או תקלה שיתהוו במהלך תקופת ההשכרה.

בוחרים מדפסת חכמה לפי עומס העבודה במשרדכם

משלמים תשלום חודשי קבוע עבור המדפסת

(בסוף התקופה המדפסת שלכם)

משלמים רק עבור השימוש

(החיוב נעשה לפי ספירת מונה במדפסת)

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    תקלות נפוצות במדפסות לייזר

    אנו כמובן נשמח לכל קריאה עבור תיקון מדפסות, אך ישנן מספר תקלות נפוצות שניתן לפתור בקלות:

    • המדפסת לא מדפיסה כלל – הסיבה לכך, טמונה פעמים רבות בסיבה “שטותית” וזאת מכיוון שמשימת ההדפסה נשלחת ככל הנראה למדפסת הלא נכונה, וודאו כי המדפסת מותקנת אצלכם במחשב וכי היא מוגדרת כמדפסת ברירת המחדל.
    • המדפסת “נתקעת”  – פעמים רבות מכניסים כמות נייר גדולה מדי למדפסת ודפים נתקעים בתוך המדפסת במהלך משימת ההדפסה, פעמים רבות, פתיחה פשוטה של הדלת האחורית במדפסת ושליפת הדף שנתקע תפתור את התקלה.
    • המדפסת משמיעה “רעשים מוזרים”  – ייתכן והטונר זז ממקומו, יש לפתוח את דלת הטונר להוציאו ולהחזירו למקום תוך וידוא כי אכן הטונר יושב במקומו כנדרש.

    אלו תקלות נפוצות ופשוטות שיחסכו לכם קריאה לשירות תיקון מדפסות בפתח תקווה – עם זאת, ישנן תקלות מורכבות אשר דורשות קריאה לשירות תיקון מדפסות בפתח תקווה.

    תיקון מדפסות לייזר בפתח תקווה
    חברות רבות משתמשים בשירותי תיקון מדפסות לייזר

    צריכים לקבל שירות של תיקון מדפסות לייזר בפתח תקווה? אנו המקום שלכם!

    בין אם אתם צריכים תיקון מדפסות לייזר באופן חד-פעמי או שאתם צריכים שירות שוטף – אנחנו בCS אלקטרוניקה, הכתובת שלכם.  אצלנו תוכלו לקבל מענה מהיר לכל הבעיות שלכם, וכמובן פתרונות הדפסה אידיאליים. כך בתוך זמן קצר תתחילו להבין כי אתם נמצאים בידיים הטובות, ויכולים באותה נשימה גם לחסוך לא מעט כסף עבורכם ועבור העסק שלכם.
    בCS אלקטרוניקה תוכלו למצוא אביזרים נוספים למדפסת כגון: טונרים למדפסות לייזר , דפים בגדלים שונים ועוד.

    לפרטים נוספים והצעות מחיר צרו איתנו קשר: 053-5353538 ואנו נספק לכם את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, כך שלא יהיה לכם מקום לספק.

    לקבלת הצעת מחיר
    close slider

      מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      053-5353-538




      צריכים עזרה?