הזמנת טונר למדפסת

מאחר והיום ניתן למצוא בכל בית ובכל משרד מדפסות מדגמים שונים ובהתאם לכך גם בשוק הטונרים, המדפסות, הדיו למדפסות וההיצע הוא נרחב. הודות לשיפור לזמני אספקה ויעילות המשלוחים היום ניתן להזמין בקלות הזמנת טונר למדפסת איכותיים שישמשו אתכם להדפסה שתענה  על הצרכים שלכם.

לתת את הטונ(ר) – הזמנת משלוחי טונרים למדפסת עד בית הלקוח

טונר למדפסת לייזר מקורי הינו מיוצר על ידי החברה שייצרה את המדפסת, היא זו שנותנת את הטונ(ר) ומתאימה אותו לצורה של תאי המחסנית ואופן ההדפסה. איכות הטונר גבוהה והדיו שלו עמיד ואמין אשר מיוצר מחומרי גלם איכותיים והכי חשוב – היצרן מעניק אחריות מלאה עבורו. קיימים אף סוגים נוספים של טונרים כאשר אחד הוא טונר תואם שמשמש לפונקציות שונות השוות ערך לטונר המקורים אולם הוא איננו מיוצר על ידי החרה שייצרה את המדפסות ומחירו נמוך מהטונר המקורי. יחד עם זאת , זה לא אומר שהוא פחות איכותי מטונר מקורי. והשני, טונר ממוחזר שבו לרוב משתמשים כאשר הוא כבר שומש והדיו שלו נגמר ולאחר מכן הוא מולא מחדש – לשיקולכם בבחירת הטונר.

כיצד לבחור בצורה נכונה טונר למדפסת

בכדי לבצע הזמנת טונר למדפסת איכותי ולבחור טונר בצורה נכונה כדאי מאוד לרכוש במקום מורשה ומוסמך. גם לקנות טונר מקורי עדיף בשל הערך שהוא מעניק – איכות גבוהה, אחריות מלאה על ידי היצרן ועמידות לאורך זמן. לשאול על כמות הדפסות שיש לטונר שבחרתם, שהערכה כללית אמורה להספיק ל- 1,500 הדפסו ולשים לב לסוג השימוש מלל או ציור, זמן ותדירות השימוש וכו’. ואיך לא, לשים לב לגודלו של הטונר, משום שגודל שאינו תואם לתא האחסון ולמדפסת לא תעבוד בצורה תקינה או יעילה, וחבל.

הזמנת משלוחי טונרים למדפסות בCS אלקטרוניקה

אם אתם מחפשים הזמנת טונר למדפסת איכותי – CS אלקטרוניקה היא הפתרון שלכם. CS אלקטרוניקה הינה חברה המתמחה במתן מגוון פתרונות המותאמים אישית לכל עסק בתחום המיכון המשרדי עם למעלה מ 30 שנות ניסיון. בין המוצרים שלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של מדפסות חכמות, מהירות וידידותיות למשתמש, מדפסות לייזר ממגוון דגמים שונים החל ממדפסות canon, HP, Samsung ועד Xerox, Lexmark ועוד. כמו כן, גם מדפסות משולבות, הזמנת טונרים עד בית הלקוח, תקשורת ומולטימדיה, מחשוב וציוד משרדי, השכרת מדפסות ומכונות צילום לעסקים ומוסדות שונים. אנו מקפידים על מענה אנושי עם יחס אדיב, תמיכה טלפונית ללא עלות וזמינות גבוהה לכל בעיה ואספקה של המוצרים שלנו  ע”י טכנאי מוסמך לצד אחריות מלאה.

בואו להנות משירותי הדפסות והזמנת טונר למדפסת במקום אחד.
לפרטים והזמנות התקשרו אלינו עוד היום בטלפון ותנו את הטונ(ר) שלכם במשרד שלכם. 053-53-53-53-8

לקבלת הצעת מחיר
close slider

    מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    053-5353-538




    צריכים עזרה?