עוסקים בתחום ראיית חשבון? בעלי משרד רואי חשבון? אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות הללו קרוב לוודאי שאתם גם מכירים את הפעילות השוטפת של המשרד המערבת הדפסת אישורים, דו”חות חשבונאיים, אישורים מהרשויות ומסמכים נוספים. חברת CS אלקטרוניקה, המוכרת כאחת מספקיות הטונרים המובילות במדינה, מציעה גם לכם להצטוות ללקוחותיה הקבועים וליהנות משירותי אספקת טונרים לכל סוגי המדפסות המשרדיות.

צוות העובדים במשרדי רואי חשבון מבצע פעולות משרדיות שוטפות המערבות הדפסות דו”חות כספיים והפקת מסמכים, אישורים טפסים שונים בתחום החזרי המס, המיסוי הבינלאומי, הנהלת חשבונות, תיאום מס ועוד. בהתאם, בכל משרדי רואי חשבון ניתן למצוא מדפסות משרדיות משוכללות שמצליחות לעמוד באיכות ההדפסה ובכמויות המסמכים הנדרשים למשרד ולקוחותיו מדי חודש.

בהתאם, כל משרד נדרש לכמות לא קטנה של ציוד משרדי, הכולל גם דיו, טונרים, מדפסות, מוצרי נייר שונים וציוד נוסף. צוות המומחים של CS אלקטרוניקה מציעים גם לכם, כמו ללקוחות נוספים המשתייכים אל הסקטור העסקי שלנו, שירותי אספקת טונרים למדפסות לרואי חשבון. CS אלקטרוניקה היא אחת מספקיות הטונרים הגדולות בישראל וזאת משום איכות המוצרים אותם היא מספקת ללקוחותיה והשירות הנגיש, הכולל גם שירותי משלוח מהיר של טונרים למשרדים בכל רחבי הארץ.

טונרים איכותיים לכל סוגי מדפסות משרדי רואי החשבון

אנו דואגים ללקוחות הסקטור העסקי בכל ימות השנה ומבטיחים לכם מלאי זמין ואיכותי של טונרים מקוריים ותואמים למדפסות המשרדיות במשרדכם. הטונרים שלנו מתאימים למדפסות של המותגים הבינלאומיים המובילים, כמו למשל המדפסות המשרדיות של חברות:

מלאי הטונרים שלנו כולל טונרים למדפסות לייזר צבעונית וגם למדפסות לייזר המדפיסות בצבעי שחור לבן.

יתרונות הזמנת טונר למדפסת לרואי חשבון

  • משלוחים – אנו מספקים שירותי הזמנת טונרים למדפסות לכל רחבי הארץ, כולל אפשרות של שירות משלוח טונר מהיום להיום וזאת בהתאם לקו החלוקה של אותו היום.
  • התאמה – אנו דואגים להתאים למדפסות המשרדיות במשרדכם טונרים מקוריים או תואמים, כך שלא יתרחש מקרה בו ההדפסה אינה איכותית דיה משום טונר שלא מתאים או שנוצרת בעיה במדפסת משום טונר שאינו איכותי דיו.
  • מחירים אטרקטיביים – הלקוחות שלנו מרוצים מהמחירים ואנחנו מצליחים לעמוד בתחרות בין הספקים השונים שנים רבות. אם גם אתם מעוניינים בחבילת שירות משתלמת אשר כולל טונר למדפסת לרואי חשבון או מספר טונרים, נשמח להציע לכם את ההצעה המתאימה ביותר בהתאם לתקציב של המשרד שלכם.

שירותים נוספים אותם אנו מספקים בחברת CS אלקטרוניקה הם שירות ייעוץ והתאמת מדפסות וטונרים. שירותי השכרת מדפסות למשרדי רואי חשבון, שירות טכנאי ועוד.  בנוסף, תוכלו ליהנות מאספקת טונרים איכותיים במשלוח מהיר לכל רחבי הארץ.

 

מעוניינים להבטיח לעצמכם שירות אספקת טונרים איכותיים למשרד רואי החשבון שלכם?

צרו איתנו קשר במספר 053-5353538 או הזמינו טונרים באמצעות האתר

אזורי שילוח טונרים:

לקבלת הצעת מחיר
close slider

    מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    053-5353-538




    צריכים עזרה?