בעלי חברת שילוח ובלדרות? נדרשים לשירותי אספקת טונר למדפסות המשרדיות במשרדי החברה? אצלנו בCS אלקטרוניקה, ספקית הטונרים הגדולה והמובילה בישראל, תוכלו למצוא את כל סוגי הטונרים לכל סוגי מדפסות הלייזר המשרדיות.

מיכון משרדי של חברות שילוח ובלדרות, כולל בין היתר מדפסות לייזר המיועדות לצרכי הדפסה משרדית ברמה השוטפת וברמה המקצועית הגבוהה ביותר, ולצורך כך, קיימת חשיבות רבה לזהותו של ספק הטונרים. אצלנו בחברת CS אלקטרוניקה – ספקית הטונרים המובילה בישראל, תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי אספקת טונר למדפסת לחברות שילוח ובלדרות וליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות מקצועיים.

חברות שילוח ובלדרות רבות זקוקות להדפסה רבה של ניירת עבור המניפסטים של כל שליח ובלדר ולהדפסה נוספת של שטרי מטען וחשבוניות ייצוא של משלוחים. ישנם חברות שעל גבי הניירת שמדפיסים הם מעבירים ללקוח הסופי את החשבונית עבורו ב 2 או 3 העתקים כולל חתימת הלקוח. ולשם כך יש צורך בהדפסה רבה וכמו כן טונרים למדפסת המתאימים לסוג המדפסת של החברה.

שירותי אספקת טונר לכל סוגי מדפסות הלייזר בפריסה ארצית

שירותי הזמנת טונר למדפסת למשרדי חברות שילוח ובלדרות, המוצעים על ידינו, מאפשרים לכם ליהנות ממספר יתרונות שירות מקצועיים כגון:

לצד שירותי אספקת טונר למדפסת לחברות שילוח ובלדרות, אנו מאפשרים לבעלי חברות בתחום זה, ליהנות מפתרונות שירות נוספים בכל הנוגע לתחום המדפסות המשרדיות, לרבות, שירותי מכירה של מדפסות לייזר חדשות ו/או יד שנייה, שירותי השכרת מדפסות משרדיות, שירותי טכנאי שירות לצורך תפעול ותחזוקה של מדפסות לייזר משרדיות ושירותי הדפסה נוספים המותאמים לצרכי בית העסק/משרד.

משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ

כחברה מובילה בתחום שירותי ההדפסה לעסקים, אנחנו בCS אלקטרוניקה, מאפשרים גם לכם ליהנות משירותי משלוח מהירים לכל חלקי הארץ הכוללים גם אפשרות לאספקת טונרים למדפסות המשרדיות מהיום להיום, וזאת בהתאם למיקומו הגיאוגרפי של בית העסק/משרד ובהתאם לקו המשלוחים הפועל באותו אזור.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני או לצבע הזמנה מקוונת של הטונרים באתר הבית שלנו.

אזורי שילוח טונרים:

לקבלת הצעת מחיר
close slider

    מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    053-5353-538




    צריכים עזרה?