עוסקים בתחום עמילות מכס? נדרשים להדפסת מסמכים, טפסים ואישורים באופן תדיר וקבוע? אצלנו בCS אלקטרוניקה, ספקית הטונרים המובילה בישראל, תוכלו למצוא את כל סוגי הטונרים למדפסות המשרדיות.

משרדי עמילות מכס, נדרשים לכמויות גדולות של מוצרי הדפסה משרדיים, וזאת לצורך הפקת מסמכים, טפסים ואישורים שונים בתחום ייצוא וייבוא סחורות. כפועל יוצא מכך, בכל המשרדים העוסקים בתחום עמילות מכס, מצויות מדפסות משרדיות מתקדמות מסוגן של החברות המובילות.

אם גם אתם מעוניינים בקבלת שירותי אספקה של טונרים למדפסות לעמילות מכס, זה הזמן ליצור קשר נציגי השירות של CS אלקטרוניקה – ספקית הטונרים הגדולה והמובילה בישראל, ולהבטיח לעצמכם שירותי משלוח טונר עד למשרד – בכל רחבי הארץ.

מלאי גדול וזמין של טונרים לכל סוגי המדפסות

אצלנו בחברת CS אלקטרוניקה, תוכלו ליהנות ממלאי זמין וגדול של כל סוגי הטונרים המקוריים ו/או התואמים למדפסות המשרדיות של החברות המובילות ביותר, וביניהם:

מלאי הטונרים העומד לרשותכם כולל טונרים למדפסות לייזר שחור/לבן וטונרים למדפסות לייזר צבעוניות, כאשר כל הזמנת טונרים למדפסת באמצעותנו מאפשרת לכם ליהנות מיתרונות שירות שונים הכוללים בין היתר:

  • שירותי משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ
  • התחייבות לטונרים מקוריים ו/או תואמים המותאמים לסוג המדפסת המשרדית העומדת לרשותכם
  • מחירים אטרקטיביים ותחרותיים – כולל חבילות שירות לאספקת טונרים למדפסות לעמילות מכס באופן שוטף

כמו כן, אנו מספקים שירותים נוספים בתחום המדפסות המשרדיות כגון:

  • שירותי ייעוץ ומכירה של מדפסות משרדיות,
  • שירותי השכרת מדפסות למשרדי עמילות מכס,
  • שירותי טכנאי לצרכי תפעול תקלות
  • שירותי הדפסה נוספים בהתאמה אישית לצרכי המשרד.

שירותי אספקת טונרים למשרד מהיום להיום

במסגרת שירותי המשלוח המוצעים על ידינו לחברות, עסקים ומשרדים, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות גם משירותי אספקת טונרים למשרד מהיום להיום, וזאת בהתאם למיקומו הגיאוגרפי של המשרד וקו המשלוחים הפועל באותו אזור. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירותי אספקת טונרים למדפסות לעמילות מכס, זה הזמן ליצור איתנו קשר טלפוני או לבצע הזמנה באתר.

אזורי שילוח טונרים:

לקבלת הצעת מחיר
close slider

    מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    053-5353-538




    צריכים עזרה?