השכרת מדפסת משתלמת כלכלית לעומת קניית מדפסת

  1. ראשי
  2. בלוג
  3. השכרת מדפסת משתלמת כלכלית לעומת קניית מדפסת

הרבה לא מבינים מדוע השכרת מדפסת משתלמת כלכלית לעומת קניית מדפסת? ובכן, ישנם לא מעט יתרונות שונים אשר כרוכים בדבר.

במאמר הבא נזכיר למשל את עניין החיסכון הכספי, התמיכה הטכנית המלאה שתהיה זמינה מסביב לשעון וזאת לצד כך שגם יתאפשר לכם לבחור לעשות שימוש במדפסת איכותיות יותר. היתרונות הללו ללא ספק יוכלו להפוך את הבחירה באפשרות של שכירת מדפסת לפשוטה במיוחד. אז התחילו בקריאת המאמר ושימו לב כי אתם מבינים במדויק עד כמה חשוב שתבחרו באופציית שכירת המדפסת בפעם הבאה! ללא ספק יהיה מדובר בדרך הנכונה ביותר בעבור העסק שלכם להתנהל לפיה. היו בטוחים בכך.

מדוע בעצם השכרת מדפסת משתלמת כלכלית?

כאשר בוחרים לרכוש מדפסת חדשה אתם צפויים לקבל אך ורק החזר של 15 אחוז על פחת. לעומת זאת, השכרת מדפסות תוכל להיחשב בגדר הוצאה מוכרת מלאה. לאור זאת עסקים רואים את הבחירה באופציית שכירת המדפסת כהרבה יותר משתלמת עבורם. כך הם מסוגלים לעשות שימוש במדפסות מן השורה הראשונה וזאת תוך כדי שהם גם חוסכים לא מעט כסף על הדרך. כמו כן, במקרים רבים ניתן ליהנות גם משירות תמיכה טכנית צמוד אשר מסופק על ידי החברה שמשכירה את המדפסות. כך בעצם אתם צפויים ליהנות ממענה שלם ואיכותי אשר יענה במדויק על צרכי העסק שלכם ויאפשר לכם להתנהל עם המדפסת בצורה מוצלחת למדי.

כך בעצם תוכלו למצוא מדפסת הרבה יותר איכותית גם, מכיוון ששכירה תאפשר לכם לבחור יותר מתקדמת. לצד זאת גם חשוב להביא בחשבון כי תצטרכו לשלם פר חודש ולא כמו בקנייה שמדובר על 4 או 5 תשלומים.

טבלה לבחינת כדאיות השכרת מדפסות

לפנך טבלה פשוטה אשר מאפשרת לך לבחון כדאיות בין שכירות לרכישה . של מדפסת משולבת A4 מהירות 40 בדקה  , עם סריקה למייל ו או לתקייה בקיצור דרך מהירה . שימוש עם טונר למדפסת וחלקים מקורי ושירות במשרד הלקוח . בCS אלקטרוניקה אתה מקבל ציוד ושירות ברמה מעל כולם וגם חוסכך .

תמונה של טבלת השכרת מדפסות
טבלה המאפשרת לבחון כדאיות בין שכירות לרכישה

צרו איתנו קשר להשכרת מדפסות במחירים משתלמים!

מבינים כבר לחלוטין כי השכרת מדפסת משתלמת כלכלית לעומת קניית מדפסת? ובכן, כעת תוכלו פשוט ליצור קשר עם CS אלקטרוניקה וזאת בכדי להשיג את המענה השלם והנכון ביותר עבורכם! אנו נדע בדיוק כיצד לסייע לכם למצוא מדפסות אשר יתאימו במדויק לצרכי העסק שלכם ונציע לכם לשכור אותם בעבור מחירים מאוד נוחים. כמו כן, במידת הצורך נספק גם תמיכה טכנית וזאת בכדי להבטיח את השימוש השוטף שלכם במדפסת!

לפרטים נוספים והצעות מחיר חייגו עוד היום ונשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד – 053-5353538

לקבלת הצעת מחיר
close slider

    מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    053-5353-538




    צריכים עזרה?