ציוד היקפי למחשב – עשרת הפריטים החשובים ביותר לעבודה עם מחשב נייד

  1. ראשי
  2. בלוג
  3. ציוד היקפי למחשב – עשרת הפריטים החשובים ביותר לעבודה עם מחשב נייד

כאשר אנחנו עובדים על מחשב נייד, ישנם מספר פריטים חשובים שכדאי לרכוש כפריטים משלימים (ציוד היקפי למחשב) על מנת לספק חווית שימוש טובה ונוחה יותר.

ציוד היקפי למחשב נייד –  הפריטים שהם בגדר חובה

1. דיסק קשיח נייד – עם הדיסק הקשיח הנייד, אנחנו לא צריכים לפחד מפריצות או מכופרה, כל מה שאנחנו צריכים זה דיסק של 2.5 אינץ’ בנפחים שונים וכל מה שחשוב לנו מגובה בצורה לא מקוונת.

2. משטח קירור למחשב נייד – מאוד באחד מהפריטים החשובים ביותר ככל שאנו מדברים על ציוד היקפי למחשב, בזמן השימוש במחשב נייד החום הפנימי שלו עולה, ישנה מערכת קירור פנימית אך מה שקורה זה שפעמים רבות אנחנו שמים את המחשב הנייד על הברכיים ועל הגוף שלנו (דבר מסוכן שלעצמו). מה הפתרון? פשוט – משטח קירור למחשב נייד כולל מאוורר או מספר מאווררי קירור אשר מטרתם הינה הורדת החום הפנימי (טמפרטורת) של המחשב הנייד.

3. כבל USB לטעינת הטלפון הסלולרי – הרי אנחנו חיים בעולם שבו ללא טלפון נייד אנחנו חצי בן אדם, הדבר נכון פי כמה עבור אלו אשר עובדים בחוץ ולא יוצא להם להיות ליד שקע – באמצעות כבל שכזה אנו נטעין את הטלפון הסלולרי בזמן העבודה על המחשב הנייד.

4. מפצל USB – בימינו ישנם יותר ויותר מכשירים המתחברים באמצעות USB ומעט מדי כניסות במחשב (בייחוד במחשבים ניידים) על כן, כאשר מדברים על ציוד היקפי למחשב נייד מפצל USB הוא בגדר חובה על מנת לחבר דיסק און קי, עכבר ומקלדת חימוניים, מתאמים שונים ומוצרים נוספים, עם מפצל שכזה אנחנו מאפשרים לחבר מספר ניידים לכניסה אחת.

5. עכבר אופטי – מי מאיתנו לא חווה את משטחי העכבר של המחשבים הניידים – לעבודה שוטפת, הם לא נוחים ומורידים מהיעילות שלנו – עכבר אופטי המתחבר באמצעות דונגל, הוא פריט חובה למחשב הנייד.

6. אוזניות איכותיות – בין אם עובדים באופן-ספייס או בבית קפה, ישנם לא מעט אנשים שרעשי הרקע יפריעו להם – על כן, אוזניות הינם בגדר פריט חובה.

7.  מגן פרטיות למסכי מחשב – בין הבעיות המובילות בדור שלנו, בו אנו עובדים בבתי קפה, בחללי עבודה משותפים ובמקומות ציבוריים הוא שלמעשה כל אחד שעובר ליד המסך שלנו, יכול ומסוגל לראות מה מוצג על המסך שלנו. כאשר אנו מדברים על ציוד היקפי למחשב הפריט הזה הוא בגדר של צורך בסיסי על מנת להגן על הפרטיות שלכם ועל המידע שלכם.

ציוד ארגונומי מומלץ לעבודה היברידית:

 

לקבלת הצעת מחיר
close slider

    מעוניינים בהצעת מחיר טלפונית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    053-5353-538




    צריכים עזרה?